Andree Paulien får tildelt prokura

Flensburg, 9. januar 2020 Pressemeddelelse Direktionen for Union-Bank AG, Flensburg, har pr. 1. januar 2020 tildelt prokura til kunderådgiver Andree Paulien.

Med udnævnelsen til prokurist understreger direktionen hans store engagement og faglige kompetencer:

Den 46-årige bankmedarbejder er ansat i Union-Bank AG siden januar 2000.
I forbindelse med tildeling af et større ansvarsområde blev han i 2015 udnævnt til fuldmægtig.

Ud over udlån til virksomheder er Andree Paulien også ansvarlig for projektorienterede investeringslån. I et dynamisk miljø med konstant stigende krav understøttes Andree Paulien af et veluddannet og dedikeret team af kollegaer.

Efter afsluttet studie til finansøkonom blev hans karriere overbygget af forskellige videreuddannelseskurser. Før han kom til Union-Bank AG, var han ansat i en anden lokalbank.

Andree Paulien bor med sin familie i distriktet Schleswig-Flensburg.

Andree Paulien er siden 2015 administrerende direktør for Slesvigsk Kreditforening e.G.

”Jeg er fast forankret i nærområdet. Jeg ved hvad der er vigtig for mennesker og de lokale virksomheder. Dette er en fordel for mig i samtaler med vores kunder og forretningspartnere og vil også i fremtiden være nyttig, siger Andree Paulien med hensyn til sit ansvarsområde og om hans udnævnelse og tætte tilknytning til regionen.”